torsdag den 1. januar 2015

Månedsstatus #4

Her er status på min december måned
  • Afspadsere en enkelt dag fra arbejde 
Ja, det fik jeg gjort, og det var en dejlig dag, hvor jeg gjorde lige, hvad jeg havde lyst til. Dog regnede og blæste det en del, men fik da gået en lang tur - godt med regntøj :0)
  • Bevare juleglæden, selv om det nogle dage er ret så svært
Ikke rigtigt, men jeg har haft en dejlig juleferie, hvor jeg nydt at slappe af og komme ned i gear.
  • Fotografere meget, meget mere
Hmm, ikke så meget i hverdagen, men i ferien er det bliver til en del billeder, som jeg vil lægge ud senere.
  • Lægge flere billeder på bloggen
Nej, det må jeg blive bedre til i 2015, og fotografere i gråvejr/mørke, det er ikke godt eller særlig inspirerende.
  • Skrive mindst ét indlæg om dagen
December er var en dårlig måned at vælge, igen, det må blive i 2015.
  • Købe nye ensfarvede skåle 
Ja, fik nogle fine, hvide skåle.
Kort og godt: Ja
  • Læse flere bøger
Ikke rigtigt, igen må jeg sige, at december, for mig, ikke var den rigtige måde at vælge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...