lørdag den 10. januar 2015

I januar vil jeg...

Så kom min liste for januar endelig, faktisk har jeg haft kladden liggende i over en uge, men først nu fået udgivet den.

  • Cykle hver dag, dog ikke hvis vi ender med snevejr - så bliver det til gåture i stedet.
  • Finde et nyt tv-bord
  • Få hængt lampe op over spisebordet
  • Tage turen ind til Østerbro og gå tur i barndommens land :-)
  • Få læst mange flere bøger
  • Rydde ud i gamle blade og magasiner
  • Få styr og ryddet op og ud i kælderen
  • Ingen impulskøb af nogen art, svært, men det kan lade sig gøre 
  • Holde igen med impulskøbene 

2 kommentarer:

  1. God idé med din månedsliste, Christina! Hvis du har spændende bøger, du kan anbefale, må du endelig fortælle. Rigtig god lørdag!

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok, Madame. Jeg elsker at snuse rundt efter gode bøger på biblioteket og boghandleren - og selvfølgelig også i antikvarboghandlerne. Dejlig søndag til dig, håber I kom godt gennem stormen?

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...