torsdag den 1. januar 2015

1. januar

Vi havde en hyggelig nytårsaften, som traditionen tro, starter med dronningens nytårstale, jeg får altid en lille klump i halsen, når jeg ser den. Jeg har let til tårer, og er egentlig et ret følsomt menneske, kan få våde øjne af nærmest hvad som helst - nå, videre i teksten :-)
Senere så vi Cirkusrevyen 2014 og selvfølgelig 90 års fødselsdagen, begge dele fik smilet frem hos mig, op til flere gange. 
Senere i dag står den på nytårskoncert fra Wien i tv, og måske lidt skihop bagefter. Ingen tømmermænd her, vågnede lidt over syv, og har gået en dejlig morgentur. Min status over december måned og listen for januar er på trapperne, jeg skal færdiggøre dem fra en pc, lidt besværlig fra min iPad, synes jeg.
God 1. januar til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...