mandag den 29. december 2014

Traditioner eller vanens magt

1) Dronningens nytårstale skal ses på DR1
2) Jeg går en lang tur d. 24. december
3) Det samme sker 31. december og 1. januar 
4) Nytårskoncert fra Wien ser jeg hvert år, og har tvangsindlagt mine forældre til at gøre det samme, når vi har fejret nytår sammen. De syntes nu at det nu var ganske hyggeligt.
5) De sidste 3-4 år har jeg købt en julegave til mig selv. 
6) Morgenandagt i radioen, som jeg lyttede til med min mor, det fortsætter jeg selv med nu, når jeg har mulighed for det. Ganske hyggeligt og stemningsfyldt. 
7) Rødkålssalat, det smager skønt, og jeg har allerede lavet det to tre gange i december.


Jeg nyder juleferien, nu i sneklædt landskab, koldt, men hyggeligt. Flere fototure er det blevet til, heldigvis havde jeg pakket det gode kamera med i kufferten, så jeg ikke skal 'nøjes' med min iPhone.
Snart skal vi sige goddag til 2015, et år, jeg ser frem til, håber det bringer en masse gode oplevelser med sig. Har planer om at lave et indlæg med mine nytårsforsætter eller mangel på samme - ej, jeg har da et par stykker.
Tak for alle de søde kommentarer, jeg har fået til mine seneste indlæg, jeg svarer på dem senere :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...