søndag den 21. december 2014

På det seneste har jeg...


Været på en hyggelig café, drukket latte og spist lækker kage, hyggesnakket i flere timer.
Fået hjemmestrikkede sokker, som varmer mine kolde fødder :-)
Læst i Politiken, at jeg ikke er den eneste med 'dårlig' filmsmag 
Købt en julegave til mig selv (hvilket? Det følger i et andet indlæg)
Startet en lang juleferie, skal på arbejde igen efter nytår
Forudbestilt 5. sæson af Downton Abbey, som jeg glæder mig til at se
Sovet længere end jeg plejer - helt til klokken 7 :-)
Gået lange ture, nogle i mine hvide gummistøvler.
Set gammel dansk film






4 kommentarer:

  1. Det lyder skønt alt sammen! Jeg glæder mig til den nye sæson af Downton Abbey.
    Rigtig dejlig 4. søndag i advent til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt huske huske på de gode ting, og Downton Abbey glæder jeg mig til at modtage i det nye år.
      Rigtig dejlig 23. december til dig.

      Slet
  2. Hvor lyder det hyggeligt! Især det der med varme sokker og film :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke :-) Film og varme sokker er et hit.
      Ønsker dig en dejlig 23. december og glædelig jul.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...