tirsdag den 2. december 2014

Månedsstatus #3

Her er status på min novemberliste.

I november vil jeg gerne:
På Arken 
Datoen var fundet, havde planlagt en fridag, men pga sygdom er turen udskudt til næste år - udstillingen varer jo heldigvis til starten af april :-)

Få købt julegaver
Det er klaret, alle gaver er i hus

Fejre fødselsdag for min nevø og niece
Det gjorde vi i går, og børnene blev glade for deres gaver

Læse Sara Blædels nye bog, der udkommer på fredag
Ja, og den kan kun anbefales. Tror jeg læste den på 4 dage
Rydde op og ud i kælderen
Det nåede jeg ikke, var nede og kigge i går - tog det, jeg gik efter og lukkede pænt døren efter mig :-)

Male spisebordsstole 
Nej, det har været for vådt til at stå udenfor at male dem
Flytte reoler, så mit kontor/bibliotek endelig kan blive helt færdig
Ja (!) og det er blevet så godt

Få hængt lamper op i entre og soveværelse
Igen et stort ja(!), og igen, det er så godt og dejligt med mere lys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...