mandag den 1. december 2014

Lidt af hvert

  • I morges ville jeg lade cyklen stå og gå til arbejde. Tog dog cyklen, men var alligevel ret fristet af en rask/frisk/kold gåtur i den mørke morgen. 
  • Jeg har vasketid kl. 16 - lidt dumt tidspunkt for mig, men må tage, hvad der er plads og tid til.
  • Faktisk har jeg ikke pyntet voldsomt meget op herhjemme. Er ikke det store julemenneske. Især i år, synes jeg det er svært, at finde det store julehumør frem. 
  • Det hjælper dog lidt, at komme på arbejde - der jules til den store guldmedalje. Hvor jeg endda fik en skål risengrød af søde elever :-)
  • Har dog lavet en lille juledekoration, som nu står og pynter - og giver lidt julestemning/hygge i min stue.
  • Har lavet en lækker rødkålssalat i dag, efter denne opskrift. 
  • Må blive bedre til at tage billeder til bloggen


Min opdatering på min november måned, og listen for december, kommer senere i dag, måske først i morgen.





1 kommentar:

  1. Uhm, rødkålssalat er bare altid så lækkert!

    - Anne

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...