tirsdag den 2. december 2014

All I Want For Christmas

Michael Bublé hører til mine favoritter, og her i december bliver hans julesange spillet flittigt herhjemme. 
Det har været en lang dag, vågnede lidt i 5, kom først hjem fra arbejde efter klokken 16,så det har været en lang dag. Kold, men frisk cykeltur både ud og hjem. Heldigvis var aftensmaden nem, rester fra i går - ingen madspild her :-) Nu skal jeg bare hygge med julekalender på DR (måske ikke målgruppen, men jeg hygger mig med at kigge med), og måske lidt tidligere i seng med en god bog.






2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Michael Bublés julesange <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hans stemme og musikken, så er det bare jul :-)
      Rigtig god weekend til dig, Rikke.

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...