mandag den 3. november 2014

Månedsstatus #2

Mens vaskemaskinen klarer vasketøjet, så nyder jeg en kop te på kontoret/biblioteket, jeg er så glad for mit ekstra værelse, hvor jeg kan sidde og arbejde ved skrivebordet, sidde og læse en bog fra bogreolerne. 


Nu, status på min oktober

I oktober vil jeg gerne...

En tur på Arken og se udstillingen om Michael Ancher og P. S. Krøyer
Det bliver her i november, at jeg tager en tur på Arken

Nyde en, forhåbentlig dejlig efterårsferie, som er lige om hjørnet

Det gjorde jeg, en stille, rolig, regnfuld efterårsferie, hvor jeg fik pulsen helt ned, det var dejligt.

Holde min fødselsdag i familiens selskab

Tjek, familie og fødselsdag er altid godt, dog et par dage senere pga. forskellige aftaler

Tage en tur til Kastellet, det er alt for længe siden, jeg sidst har været der

Nej, men det bliver måske i november

Få gang i bageriet igen, hjemmebag må der til

Ja, lidt kager er der blevet bagt. Nu skal det snart være julekager, der skal bages.

Afspadsere en enkelt dag fra arbejde

Nej, satser på en dag i november 

Fortsætte søgningen efter nye spisebordsstole 

Har fundet to gamle pindestole i kælderen, som skal have en gang sort maling.

På fotosafari i Nordsjælland
Ja, så meget som regnen nu tillod - men fik da fotograferet en del, billeder som stadig ligger i Nordsjælland. 

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du har fået et rum, du kan bruge som kontor og bibliotek! Jeg vil også gerne opleve Arkens udstilling om Michael Ancher og P. S. Krøyer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har kun hørt godt om Arkens udstilling, så dén må og skal jeg se. Håber du også får mulighed for at se udstillingen.

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...