tirsdag den 25. november 2014

Jeg...#2

...er god til mange ting, men betjene en boremaskine, det er ikke mig - måske en dag lærer jeg det. Indtil da, ja så har jeg søde hjælpere.

...er ret kuldskær, i øjeblikket sover jeg med to par sokker, lange bukser og to bluser, og fuld varme på radiatoren

...overvejer at købe et kamera mere, et som kan ligge i lommen og ikke fylder så meget som mit store Canon

...stod op kvart i 5 i morges - efter at have ligget vågen i en time

...er blevet god til at kassere og smide ud

...har endelig fundet ejendommens 'rum' til storskrald

...skal følge med i den nye julekalender på DR1

...har overvejet, om jeg skal have en kat (venter dog med det)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...