tirsdag den 4. november 2014

Hjemlig hygge

Hjemme efter en god arbejdsdag, en lige så god cykeltur. Det nye nummer af Bolig Magasinet lå i min postkasse, JUL står der på forsiden, og den er jo lige om hjørnet, selv er jeg da begyndt at tænke på at købe julegaver. Jeg har købt kalenderlys, fundet min pæne stage til bloklys fra Georg Jensen frem. Så julen er også begyndt lidt i mit lille hjem. Nu vil jeg sætte mig godt til rette i min nye sofa og læse magasinet.
Sådan en eftermiddag uden de store planer, det er helt ok med mig. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Jeg glæder mig også over, at julen nærmer sig. Er vild med dit smørebræt dekoreret af Bjørn Wiinblad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har alle månederne, denne er november, som jeg bruger til koppen, så bliver de brugt,da jeg ikke til dagligt bruger smørebræt. Har dem fra min mormor og morfar.

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...