onsdag den 19. november 2014

Bedre sent end aldrig

Min fødselsdag ligger en måneds tid tilbage, men det bliver vist aldrig for sent, at vise fødselsdagsgaverne frem :-)
Jeg var heldig, jeg fik mine ønsker opfyldt. De pæne Contrast krus fra Royal Copenhagen, Bernadotte bestik fra Georg Jensen, og en virkelig pæn bog om Ghita Nørby - bogen indeholder så mange billeder. Bogen er endnu ikke sat på plads i reolen, jeg har den liggende som en såkaldt
Coffee table book eller sofabordsbog (jeg elsker jo det danske sprog).



Traileren til 'Baronessen fra benzintanken', én af mine mange yndlingsfilm med Ghita Nørby.

1 kommentar:

  1. Lækre gaver!
    Jeg har et contrast krus, som jeg er vild med og så er de så flotte.
    I går, i et program i fjernsynet, så jeg Bernadotte bestikket og i dag da jeg var i København, rørte jeg ved det og hvor er det flot! Jeg er helt vild med Prins Sigvard Bernadottes stil.
    Rigtig god fornøjelse med bogen, håber den er god :0)

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...