fredag den 21. november 2014

Almen viden, og en bekendelse

Almen viden, det har jeg, endda i stor grad, når jeg selv skal sige det. Meget af den viden, må jeg indrømme, at den kommer blandt ander fra diverse ugeblade og magasiner, som jeg har læst i årenes løb. Mine forældre, nok mest min mor, abonnerede på Billed Bladet og Familie Journal i mange, mange år. Har læst med siden jeg var barn, om stort og småt - bryllupper i kongehuset, portrætter af diverse personligheder.
Nu efter min mors død, er jeg er fortsat med at købe Billed Bladet, startede med at købe det selv i sidste uge.
Havde jeg ikke købt det, så fik jeg ikke læst interviewet med Sara Blædel, hvis nyeste bog "Kvinden de meldte savnet" jeg netop har læst. Om jeg forbliver køber af bladet hver uge, det ved jeg ikke. Men en gang i mellem.


Det er intet mellem Billed Bladet/Aller og mig. Jeg deler blot min oplevelse med at læse ugeblade og magasiner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...