onsdag den 8. oktober 2014

Så længe der er noget man kan ønske sig...

Under en uge til min fødselsdag, jeg ønsker mig næsten altid bøger. Efteråret er en god tid, at ønske sig bøger i, der kommer, og er allerede udkommet mange spændende bøger. For en filmnørdsom som jeg, er der mange gode bøger at vælge i mellem: Frits Helmuth, Ghita Nørby, Karl Stegger, Victor Borge og Bent Fabricius-Bjerre.

Men der findes også andre ting på ønskesedlen, Contrastkrus fra Royal Copenhagen, Bernadotte bestik fra Georg Jensen, lampe til min entré, vandglas, vinterstøvler og jeg kunne blive ved.

Kilde: Saxo.dk 

Kilde: Saxo.dk

Kilde: Georg Jensen

Kilde: Magasin

6 kommentarer:

  1. Dejlige ønsker du har - og filmhistorie er altid spændende! Jeg har læst en anden biografi om Ghita Nørby skrevet af Lea Korsgaard.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dén bog har jeg også læst, Ghita Nørby er en vidunderlig og interesant dame, som jeg altid bliver i godt humør at se.
      Dejlig aften til dig, Madame.

      Slet
  2. Tak og i lige måde, Christina! Hvis du ikke har læst den, kan jeg også anbefale Helle Virkners selvbiografi 'Hils fra mig og kongen'.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk bog, 'Hils fra mig og kongen', som jeg har stående på reolen. Helle Virkners historie er spændende, både livet som skuespiller og hustru til Jens Otto Krag og Danmarks førstedame.
      Kunne være, jeg skulle genlæse den snart.

      Slet
  3. Åh, der er også altid både bøger og RC på min ønskeliste :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er gode ting, bøger at fordybe sig i, RC med deres smukke porcelæn :-)
      Dejlig fredag og weekend til dig, Anne.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...