onsdag den 1. oktober 2014

Månedsstatus #1

September er gået, vi siger velkommen til oktober, en ny efterårsmåned. Der er regndråber på mine ruder, om det stadig regner, det kan jeg ikke sige, da det jo er buldermørkt udenfor.

Vil skrive en lille opfølgning på min septemberliste, den første af slagsen, som jo er inspireret af Emily Salomon og Valdemarsro.

I septemper vil jeg gerne:
Få de sidste flyttekasser pakket ud
Det er sket, der er ikke en eneste flyttekasse tilbage, kun et par stykker, men der er noget af mit tøj i. Venter på et klædeskab. 
.
Drikke mere te, alt for ofte er teen byttet ud med kaffe
Ja, i hvert fald på mit arbejde, hjemme går det ikke helt så godt endnu.

Gå på opdagelse i egen by og omegn
Jeg har haft planer i alle weekenderne, og dermed ikke været hjemme, men har gået nogle ture i området i hverdagen. 


Cykle gode ture, og ikke kun nøjes turene til og fra arbejde (små 20 km.)
Ja, det må man sige. Jeg kommer vidt omkring, så det kan der i hvert fald sættes positivt hak ved.

Få læst mange flere bøger, har slet ikke haft tid/lyst/overskud de sidste måneder
Det er ikke blevet til mange, men et par stykker har også ret. 

Prøve at bestille dagvarer hjem fra eks. Irma.dk eller nemlig.com
Nja, ikke helt, men det var nu grundet, at jeg ikke har været meget hjemme. I oktober må det lade sig gøre. 

Fotografere meget mere - mit kamera har ikke været i brug siden midten af juli
Ja! Elsker efteråret, mange smukke motiver. 

Købe nye/brugte spisebordsstole
Nej, men har kigget og kigget, men har ikke fundet de helt rigtige endnu. 

Vender tilbage senere i dag, hvor jeg lægger mit liste for oktober frem. 
God 1. oktober til dig!

2 kommentarer:

  1. Det er en fin idé med sådan en liste over planer for næste måned - og en evaluering bagefter. Håber du kommer ud og fotograferer det smukke efterår. Dejlig dag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Satser på godt vejr i weekenden, lige nu er det gråt og vådt, som bestemt om har sin charme.

      Slet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)