torsdag den 30. oktober 2014

Hverdagsluksus

På min septemberliste skrev jeg, blandt andet, at jeg gerne ville prøve at handle ind hos irma.dk eller nemlig.com, det fik jeg pga. travhed/jeg var ikke ret meget hjemme, ikke gjort. For nogle uger siden fik jeg en mail fra nemlig.com, at de havde set mit indlæg og tilbød at jeg kunne handle hos dem, hvorefter jeg så skulle dele min oplevelse her på bloggen. Jeg tænkte over det, og besluttede at sige ja.

I søndags satte jeg så mig til rette ved min pc, loggede ind på deres hjemmeside, ret overskueligt at finde de ting, jeg skulle købe, plus lidt mere, som der var gode tilbud på. Blandt andet køkkenrulle og toiletpapir, som jeg 'hader' at købe ind selv, da det fylder cykelkurven ud, så der ikke er plads til andet.
Min hverdagsluksus - Latte Macchiato, forårsløg, løg, revet ost, æg, asier, rødbeder og hvad jeg ellers manglede. Ret nemt at finde mine indkøb, følge med i hvor meget jeg havde købt for. Ingen kø ved kassen :-)
Valgte at få mine varer leveret om tirsdagen mellem 16 og 17, dejligt at det kan lade sig gøre med levering på dén måde, så man ikke skal sidde hjemme og vente hele dagen.
Tirsdag formiddag fik jeg en mail om at mine varer var pakket, og at de ville blive leveret mellem 16 og 17.
Klokken 16.40 så jeg en blå varevogn køre op foran opgangen, buddet bar kasser op på 1. sal, og jeg fik leveret alle mine indkøb ved hoveddøren af det flinke bud. Han ønskede god dag og jeg det samme til ham. Mine indkøb svarede til mine forventninger, dog må jeg sige, at et enkelt æg var gået itu, men ellers var alt som, hvis jeg selv havde udvalgt købene i en butik.

Jeg vil bestemt prøve at jeg købe hos nemlig.com igen, og har anbefalet min far at gøre det samme, det bliver dog lidt svært, da de ikke leverer i hans postnummer endnu, i følge deres hjemmeside.




Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)