onsdag den 29. oktober 2014

Godmorgen

En dejlig morgen, jeg sidder i min nye sofa, som jeg fik ind af døren i går eftermiddag. Dejligt med en ny sofa, jeg tog ikke min gamle sofa med, da jeg flyttede. Jeg har brugt tid på at finde den helt rigtige sofa, kigget i kataloger og på nettet. Nu er den her, og jeg er glad. Jeg fandt min sofa i Daells Bolighus. 
På bordet står en latte, min hverdagsluksus, egentlig ikke andet end pulver og kogende vand, men nok til at gøre starten på dagen en anelse bedre :-) 


2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye sofa, Christina! Der er dejligt ind imellem at forkæle sig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame, har kigget længe, og er glad for at jeg fandt den rigtige.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...