torsdag den 30. oktober 2014

Bogen på bordet #10


På bordet ligger denne bog, 'Frits Helmuth - en biografi', skrevet af Andreas Fugl Thøgersen, udgivet af Gyldendal. Da jeg så den på biblioteket, i 14-dages-udlåns afdelingen, snuppede jeg den. Jeg glæder mig til at læse den. Har læst flere bøger om Frits Helmuth, og jo også hans far, Osvald. Spændende, om denne bog kan bringe lidt nyt, da de fleste historier allerede er/har været fremme. Til denne bog har Frits' børn bidraget, og Pusle har rost bogen, så igen, jeg glæder mig til at læse den. 

Kilde: saxo.dk

Så 'Styrmand Karlsen' i lørdags, da den blev sendt på DR1, Frits Helmuth spiller titelrollen, en rolle han vist ikke var så glad for, det kan man nu heldigvis ikke se i filmen. 


2 kommentarer:

  1. Det er en bog, jeg må læse - tak fordi du fortæller om den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende hvad du synes om bogen. Dejligt at kunne inspirere andre til læseoplevelser :-)

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...