søndag den 19. oktober 2014

Afslutning på efterårsferien

Alting har en ende, og det har efterårsferien også.
Sidste dag i efterårsferien, en god efterårsferie, som er tilbragt i Nordsjælland. Det har regnet en del, så det blev ikke til de lange ture med kameraet, men lidt har jo også ret, og fik da nogle gode billeder i tørvejret.
Jeg fyldte år i ferien, gaver fik jeg, gode gaver, som jeg er glad for. Skriver et indlæg om dem, når jeg er hjemme ved min pc igen, for det er lidt nemmere, synes jeg. Er ellers ved at blive fortroligt med at skrive indlæg fra iPad og iPhone. 
Rigtig god og rar søndag.

4 kommentarer:

  1. Dejligt at du har haft en god efterårsferie! Men hvor har det dog regnet her :-) Hjertelig tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var helt utroligt, så meget regn der kom, men det var en dejlig efterårsferie :-)

      Slet
  2. Sikke nogle smukke billeder! :)

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...