onsdag den 10. september 2014

Lidt af hvert

Allerede onsdag, en blæsende og kølig en af slagsen, synes jeg. Cyklede hjem fra arbejde med hovedpine, som heldigvis er gået væk nu, det hjalp med en kop te og en powernap.
I går aftes, da det regnede, hørte jeg en lyd fra køkkenet, hvor der sørme også regnede - eller dryppede. Så nu har jeg en mindre vandskade i loftet. Varmemesteren er kontaktet, så der bliver taget professionel hånd om det.
Ellers går det fint i den nye lejlighed, de fleste flyttekasser er pakket ud, bøgerne er sat på plads. Nu mangler jeg bare nogle gardiner og et klædeskab, som gerne skulle komme i næste weekend, håber jeg.
Sidder og kigger ud af vinduet, udenfor er et stort træ, en ganske anden udsigt end jeg havde i den gamle lejlighed, men bestemt en god udsigt.
Har langt om længe, fået kigget mine billeder fra sommeren igennem, her er et enkelt sommerbillede.

Sommerbillede

1 kommentar:

  1. Det er dejligt, at du er ved at komme i orden i din nye lejlighed - men ærgerligt, at du har haft en vandskade i loftet!

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...