mandag den 29. september 2014

Godmorgen

Dagens første kop kaffe er drukket, i baggrunden sender radioen bløde, stille toner ud i rummet. Jeg sidder i mit kontor/bibliotek, som jeg kalder mit ekstra værelse, oplagt navn, da mit skivebord og de fleste af mine bøger står her.
Jeg er ved at komme helt på plads nu, der mangler stadig noget, sådan en flytning tager tid, meget tid. Jeg skal blandt andet have flyttet en reol eller to, hænge gardiner og billeder op, købe en lampeskærm og en lampe til entreen.

Ville egentlig bare skrive godmorgen, og ønske en dejlig start på ugen - nogen steder er der tåge, her er ikke så meget, hvor jeg er. Derfor kan jeg jo godt sætte et af mine yndlings musikstykker på: Tågen letter af Carl Nielsen.

God mandag til dig.

1 kommentar:

  1. Dejligt at du er ved at komme på plads i din nye lejlighed, og et rum til kontor lyder skønt. Tak for den smukke musik!

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...