søndag den 31. august 2014

I september vil jeg...

Inspireret af Valdemarsro og Emily Salomon, vil jeg skrive en liste med ting, jeg gerne vil i den kommende måned.

I septemper vil jeg gerne:
  • Få de sidste flyttekasser pakket ud
  • Drikke mere te, alt for ofte er teen byttet ud med kaffe
  • Gå på opdagelse i egen by og omegn
  • Cykle gode ture, og ikke kun nøjes turene til og fra arbejde (små 20 km.)
  • Få læst mange flere bøger, har slet ikke haft tid/lyst/overskud de sidste måneder
  • Prøve at bestille dagvarer hjem fra eks. Irma.dk eller nemlig.com
  • Fotografere meget mere - mit kamera har ikke været i brug siden midten af juli
  • Købe nye/brugte spisebordsstole

1 kommentar:

  1. Det er en inspirerende liste - rigtig gode ting du har på! Håber din flytning er gået godt, Christina. Ha' en dejlig søndag.

    SvarSlet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...