torsdag den 31. juli 2014

Opdatering


Stadig sommerferie, en sommerferie med udfordringer, nogle gode, og nogle mindre gode.
De gode udfordringer først:
Jeg blev tilbudt en lejlighed, som jeg fik (Hurra), en lejlighed, som er min fra midt i august. Flyttekasser, flyttekasser og flyttekasser. Køb af komfur, køleskab, klædeskab, ny sofa, og andre ting og sager. Alt dette kan ordnes fra ferieresidensen, hvor jeg jeg bliver indtil mandag. 

De mindre gode udfordringer: Et familiemedlem er indlagt på hospitalet. 



1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye lejlighed, Christina - og rigtig god bedring til den syge i din familie.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...