mandag den 14. april 2014

Mandagen, hvor jeg...

Måtte overgive mig og tage en ipren, da ryggen gjorde ondt. Heldigvis hjalp pillen ret hurtigt, og jeg kan nu bruge ryggen igen, uden smerter.

Vågnede meget tidligt, lå og lyttede til solsorten, der fløjtede ude i haven. Så dejligt at lytte til.

Kiggede ud på regnen, der silede ned, men nu er stoppet.

Bruger tid til at læse blogs, nyheder og hvad der ellers er lyst til.

Venter på at pakkeposten kommer forbi.

Vænner mig til at skrive indlæg fra min iPad

Nyder min påskeferie.


6 kommentarer:

  1. Det er dejligt med påskeferie og god tid. Jeg håber, problemerne med ryggen er et overstået kapitel - rigtig god påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Heldigvis er ryggen næsten helt ok igen.
      Og god påske til dig :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, Karina :-) Og god påske også til dig.

      Slet
  3. Skønt med påskeferie, og ren hygge! :) Jeg håber ryggen er okay igen! :)
    Rigtig god påske!

    - Louise Lykke
    http://www.allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går heldigvis meget bedre med ryggen nu. Og rigtig god påske til dig, Louise Lykke.

      Slet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...