tirsdag den 8. april 2014

Bogen på bordet #7

Denne bog (og bind 2) har efterhånden stået på reolen i nogle år, uden at jeg har fået læst den/dem. Nu skal det være, jeg er gået i gang - er nået til side 27. 
Jeg vil gerne blive lidt klogere på sønnen, manden, økonomen, statsministeren, faderen til Jens Christian, Astrid Helene (Søsser),Peter (Hansted), ægtemand til Birgit Tengroth, og senere Helle Virkner, Der havde et standpunkt..., førte Danmark ind i EF,...

Kan i øvrigt anbefale Helle Virkners bog: "Hils fra mig og kongen", hvor hun skriver meget åbenhjerterigt om sit liv. 




Titel: Jens Otto Krag, bind 1: 1914 - 1961 
Forfatter: Bo Lidegaard
Udgivet af: Gyldendal
Sidetal: 750
2. udgave 2. oplag
Udgivet: 2004

2 kommentarer:

  1. Krag er et meget spændende bekendtskab - jeg har vist læst alt, hvad der er skrevet af og om ham. Og så giver jeg dig helt ret i, at "Hils fra mig og kongen" er en rigtig god bog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at lære ham bedre at kende, og vil se efter flere bøger om ham på biblioteket. Har da forresten også bogen "Førstedamer", der medvirker Helle Virkner, så der må også stå en del.

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...