søndag den 2. marts 2014

På det seneste har jeg...

  • Været træt, muligvis har jeg været ramt af en virus. Det går i hvert fald bedre nu
  • Forsøgt at cykle mine daglige (lange) ture, nogen dage blev sprunget over - og det er i orden
  • Pakket Lines ting ned, fået hende afmeldt i Det Danske Katteregister 
  • Læst en bog, hvor jeg blev nødt til at google en del, fordi jeg måtte have genopfrisket nogle personer 
  • Ikke været på bogudsalg! Jeg har simpelthen ikke plads til flere bøger, jeg har endda ikke kigget (ret meget) i katalogerne. 
  • Taget mit rejsekort i brug, det er jo så nemt 
  • Glædet mig over, at dagene nu er næsten 4 timer lysere
  • Glædet mig over fuglesang
  • Flyttet lidt rundt på møblerne
  • Været i teatret








2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre nyt fra dig, Christina - og at det går bedre nu! Sikke nogle smukke billeder. Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  2. Nu går det heldigvis meget bedre, og det er dejligt.

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...