mandag den 24. marts 2014

iPhonebilleder

Advarsel: Billedtungt indlæg :0)

Har næsten 1600 billeder liggende på min iPhone, det er blevet til en del billeder. Har overført dem til min pc, og igen en kopi til den eksterne harddisk.

Der er, selvfølgelig mange, mange billeder af Line, min kat, som jeg desværre mistede for lidt over en måned siden, desuden billeder fra mine daglige ture - enten på cykel eller gåture. 

Line

Ved Frederiksborg Slot

Kulør på tilværelsen

Julegaven til mig selv

Leg

Træer i mine forældres have

Smukke blomster

Solopgang

Nyt legetøj

Ved vandet

Olsen-banden forklædt som måger :0)

Forår

Solnedgang

Påskeliljer til 3 kr. bundtet 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...