søndag den 26. januar 2014

Kigger billeder

Klokken var ikke ret meget over 5, da jeg vågnede - katten lå i fodenden og sov, udenfor blæste en iskold vind, det gør den endnu.
Nu sidder jeg i stuen med en kop te i ét af mine yndlingskrus, radioen er sat, næsten som altid, på P2, og jeg kigger billeder på computeren. Jeg elsker at fotografere, desværre har jeg forsømt det, det sidste stykke tid. Jeg vil gerne i gang igen. Måske med en lille udfordring til mig selv - jeg tænker lige over det. I gang med kameraet igen skal jeg i hvert fald.









2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder! Det har ikke rigtigt været vejr til at fotografere i de sidste uger, hvor alt var gråt, men mon ikke vi får lysten igen, når solen kommer frem :-)
    Rigtig dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt, så lad os håbe, at solen snart kigger frem igen.
      Og en rigtig dejlig søndag til dig :-)

      Slet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)