onsdag den 1. januar 2014

01.01.14

Mens katten ligger i en stol og sover tungt, og resten af huset gør det samme, ja, så har jeg allerede været oppe i over en time. Jeg kan ikke ignorere mit indre vækkeur, og det gør heller ikke noget - jeg kan godt lide en stille og rolig morgen, hvor det kun er radioen, der leverer selskabet med musik.

 2014, spændende, hvad det har med i posen til os.

Nytårsforsæt har jeg ikke rigtig, men har da nogle ting, jeg gerne vil ændre i januar måned:

- opsige min fastnettelefon
- bestille et rejsekort
-
-
-

Godt nytår!

6 kommentarer:

  1. Godmorgen, Christina
    Vi er vist en del, der har et indre vækkeur, der siger, vi skal tidligt op - også nytårsdag. Nytårsforsætter har jeg heller ikke, men det lyder som to gode ting, du vil ændre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et indre vækkerur er ikke det værste at have :) Håber du kom godt ind i 2014, Madame?

      Slet
  2. Det er dejligt med morgenro. Det nyder jeg også.
    Håber du havde et godt nytår og forsæt har jeg heller ikke, for de er ikke til at holde/huske ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en dejlig, stille og rolig, nytårsaften. Håber også du havde en god aften, Kari?

      Slet
  3. Lidt sent.... men altså..... RIGTIG GODT NYTÅR :-) Og tak for det gamle og alle dine mange skønne kommentarer over hos mig.

    Jeg nyder også stille morgener - der er noget næsten magisk over dem.

    Rigtig god weekend Christina. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og rigtig godt nytår til dig, Catarina :-) Glæder mig til fortsat at læse med hos dig.
      Håber du er kommet godt i gang med det nye år?

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...