søndag den 8. december 2013

Decemberleg 8: 2. søndag i advent

Det regner, jeg har været ude i dag - heldigvis inden regnen rigtig begyndte. En gåtur på volden, et smut i Netto og i kiosken og så direkte hjem.
Nu har jeg sat mig til rette i sofaen med en god film på dvd'en og varm kakao i koppen.
Egentlig ville jeg have taget toget til Nordsjælland for at besøge mine forældre, men da halsen stadig driller, er jeg blevet hjemme. Desuden vil jeg ikke smitte mine forældre.
Sådan er min 2. søndag i advent indtil videre :-)

Morgenbillede

Er ikke nået så langt med adventslyset 

Fristelse fra kiosken :o) 

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med halsen! Det lyder hyggeligt med en god film og varm kakao på en våd dag som i dag! Jeg har været ude og bygge en snemand :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været en rigtig hygge-dag, og det går heldigvis bedre halsen.
      Så hyggeligt med at bygge snemand :-) Det vil jeg også, men det har vist lange udsigter - hver sne eller frost i de nærmeste dage.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...