tirsdag den 24. december 2013

Decemberleg 24: Juleaften

Juleaften, hvor hele familien, så vidt det nu er muligt, samles. Julemanden der gøres klar, så det dufter i hele huset. Kartofler der skal skrælles, det er mit job (blev klaret i går) Bordet skal dækkes med det fine juleporcelæn. 
Den lange gåtur om eftermiddagen (måske i snevejr), en tur på kirkegården og lægge blomster hos dem, der ikke er mere. 
Julemusik, levende lys, nødder, frugt, stemningen, og travlhed,der næsten altid være der. 
Disneys juleshow tv, som jeg ellers ikke har set de sidste mange år. 
Juletræet med sin pynt, gaverne der lægger under det. 

Ønsker alle en glædelig jul. 

I øvrigt er dette mit indlæg nr. 600, ikke fordi, jeg tæller, men lagde mærke til det på oversigten af indlæg. 






2 kommentarer:

  1. God morgen Christina
    Og glædelig jul til dig. Håber du får en dejlig dag og aften.
    Og tillykke med de første 600 indlæg :0)

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt, Christina, og minder meget om juleaftensdag her hos os.
    Rigtig dejlig juledag!

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...