mandag den 23. december 2013

Decemberleg 21, 22 og 23

21. Det er først rigtig jul når...
Alle julegaver er i hus, og sidste arbejdsdag er afsluttet. Julegaverne var ret hurtigt i hus, juleferien startede torsdag eftermiddag.

22. 4. søndag i advent
I går passede vi min niece, vi var i skoven og ved havnen. Ved fiskehandleren blev der købt fiskefars, så vi kunne lave fiskefrikadeller. Det var en hyggelig måde at tilbringe dagen på.

23. Juleforberedelser 
I morgen er det juleaften...
I dag skal der laves risengrød, skrælles kartofler, finde juleporcelæn frem fra skabet. Købe en mandelgave, til én gæst! som jeg ved ikke ville bryde sig om, at få den mandelgave, jeg allerede har købt.
Som tidligere skrevet, så var julegaverne tidligt købt, det samme er maden osv. Jeg kan ikke klare, at meget skal gøres i sidste øjeblik. Kontrolfreak... :0)

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag, I havde i går. Her skal vi også koge risengrød og skrælle kartofler - der er meget at huske den sidste dag inden jul. Rigtig glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig glædelig jul også til dig og dine, Madame.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...