mandag den 2. december 2013

Decemberleg 2: Julen - hvad skal der ske?

Omkring d. 19. december starter min juleferie, den bliver lang - møder først på arbejde igen d. 6. januar.
Jeg tilbringer ferien, og dermed også juleaften, hos mine forældre i Nordsjælland. De bor i et naturskønt område - tæt på skov og hav. Jeg glæder mig allerede til de lange traveture i det smukke område.
Juleaften og juledagene er min søster, svoger, niece og nevø, min bror, og et ældre familiemedlem hos os, det bliver dejligt at have næsten hele familien samlet igen.





2 kommentarer:

  1. Det lyder som dejlige juleferieplaner, du har! Og heroppe har vi jo masser af smuk natur til lange traveture :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, at jeg glæder mig til at besøge dit smukke Nordsjælland :-)
      Rigtig god aften til dig.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...