søndag den 15. december 2013

Decemberleg 14: En film jeg næsten lige har set

Dette indlæg skulle være udgivet i går, men faldt i hyggeligt selskab i går eftermiddag, derfor kommer det først i dag. 
Jeg så Nøddebo Præstegaard (1974) forleden, da den blev vist på TV2 Charlie, som en af deres kalendergaver. Hver eneste jul må jeg se en julefilm, faldt altså over denne. Den ene halvdel af mig synes, at den er noget værre noget, den anden halvdel, synes den er sød og hyggelig. Og hvis man ikke forventer mere, så er den s.. udmærket som underholdning. 
Ser den sikkert igen til næste år. 
Og se så al den sne, så hyggeligt. Vi må vist tage til takke med en grå jul i år. 


1 kommentar:

  1. Jeg har aldrig set Nøddebo Præstegaard, men det er da en stor fejl. Det er så hyggeligt med juletraditioner,
    Rigtig god adventssøndag!

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...