torsdag den 12. december 2013

Decemberleg 12: Julepynt

Dagens emne er julepynt. Jeg har ikke pyntet voldsomt meget op i år, men min mormors kirke og en julemand i sin kane er fremme. Det er noget af det julepynt, der står mit hjerte nærmest :o) 
Kirken arvede jeg fra min mormor, da hun gik bort for fem år siden. Faktisk plejer jeg at lave et snelandskab, hvor kirken står midt i det hele og ser så fin ud. Bare ikke i år, men bestemt igen næste år.
Julemanden i sin kane, den er også gammel, aner ikke hvor gammel den er. Men kan da huske den fra min barndom. Den står fremme hele året, uden for sæsonen bor den på elmåleren i gangen. 


2 kommentarer:

  1. Det er skønt med ting, der er fyldt med gode minder som din mormors kirke. Jeg har desværre ikke gemt mine forældres julepynt, men begyndte at samle igen sidste år, da vi skulle holde jul her. Dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  2. Heldigvis gemmer vi på mange minder i vores hjerter og tanker :) Dejligt at du begyndte at samle igen, og det er jo aldrig for sent, at starte en samling.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...