onsdag den 11. december 2013

Decemberleg 11: 11.12.13 - Hvad laver du i dag?

Det er en særlig dag i dag - 11.12.13 - gør ikke noget ud af dagen.
Jeg stod op til sædvanlig tid, tog på arbejde, senere til teammøde, cykle hjem i næsten mørke, hente pakke i pakkeboksen (genialt, så man slipper for køen på posthuset i Føtex). Spise aftensmad, se tv avis, snakke i telefon, mødes med min søster, klappe katten.
Hvad resten af dagen bringer, det aner jeg ikke. Skal i hvert fald se 'Guld på Godset, Jul' i aften.

Ganske almindelig dag med en sjov dato.

Rigtig dejlig aften.
I  morgen er der atter en dag


2 kommentarer:

  1. Ja, det er en sjov dato og må være en god dag at have fødselsdag på :-) Rigtig dejlig torsdag til dig!

    SvarSlet
  2. Ja, tænk at blive født d. 11.12.13 - der må være nogen, der er heldige.

    SvarSlet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...