tirsdag den 10. december 2013

Decemberleg 10: 10 tilfældige facts om dig (mig)

1. Jeg cykler mindst 15 km. hver dag
2. Mit kælenavn er Trine
3. Elsker at se gamle danske film
4. Ser for det meste kun TV Avisen på DR1. Ser nærmest aldrig Nyhederne på TV2.
5. Har gået på en fobiskole
6. Drikker te hjemme, og kun kaffe, når jeg er på arbejde
7. Har stadig min samling af servietter og postkort, som jeg samlede på, da jeg var barn
8. Yndlings serie: Matador
9. Jeg tager altid skoene af hjemme eller når jeg besøger andre.
10. Har aldrig røget

1 kommentar:

  1. Det var sjovt at læse - nu kender vi dig lidt mere. Hvor er det flot, at du cykler så langt hver dag!
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...