søndag den 1. december 2013

Decemberleg 1: 1. søndag i advent

Klokken var godt 5.30 da jeg vågnede i morges med hovedpine, som heldigvis forsvandt efter et bad og en pille. Radioen blev tændt, det samme blev alle stearinlysene i stuen, og jeg satte mig godt til rette i sofaen, lavede lidt om på bloggen, mens katten lå ved min side. 
Da klokken var over 8, gik jeg en tur, og kom forbi Netto for at handle lidt. 
Min 1. december og første søndag i advent er ellers gået med motion, biblioteksbesøg, cykeltur på Volden, se juletræet blive tændt (altså lysene på træet :o) ) 
Nu er der Price og Blomsterberg i tv, og jeg lader op til en ny arbejdsuge. 

Morgenstemning

Aftenstemning 

2 kommentarer:

  1. Godt at du fordrev hovedpinen - og bortset fra den lyder det som en dejlig 1. søndag i advent!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det i hvert fald, Madame. Håber også, du nød den smukke søndag.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...