tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste dag

Håber I har nydt juleferien, og er klar til en dejlig nytårsaften? 
Jeg mangler stadig at skrive og udgive nogle indlæg fra Decemberlegen, bl.a. fortælle om mine gaver, om jeg kommer til at gøre det, det er ikke helt sikkert. På en måde er det jo ved at være for sent, julen er overstået, det samme er december,  og et nyt år er lige om hjørnet. 
Mine gaver viser jeg gerne frem, men nok først når jeg hjemme hos mig selv igen, hvor mit pc er - har kun min iPad med, og hvor god den end er, så kan jeg bedst lide at ordne billeder på min pc. 

Jeg har gået nogle gode, lange ture her i det smukke område. Været ved havnen, set hvordan 'Bodil' har vist tænder. Billederne ligger på mit kamera, så ingen billeder fra havnen endnu. 
Taget tur til Hillerød, været ved det smukke Frederiksborg Slot. Var ikke den eneste, der var ude at få motion og frisk luft, der var pænt besøgt. 


Jeg har forudbestilt sæson 4 af Downton Abbey, som udkommer sidst i januar. Den glæder jeg mig til at se.







1 kommentar:

  1. Det lyder som den dejligste juleferie. Jeg glæder mig også meget til at se Downton Abbey.
    Rigtig godt nytår, Christina!

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)