søndag den 27. oktober 2013

Dagens liste #3

Lige nu sidder jeg i mit køkken, på min mormors gamle spisebordsstol og ved min oldemors spisebord, min udsigt er til nogle vindmøller og de flotteste efterårsfarver på træerne, solen kigger frem mellem skyerne. Jeg lytter til P2, et kernebrød er sat i oven.
Det er nu vintertid normaltid igen, og jeg elsker det.

I går aftes satte jeg mig og skrev en liste, over de ting, jeg gerne skulle nå i dag:


  • Vaske gulve i køkken og badeværelse
  • Vaske tøj
  • Støvsuge
  • Bage brød
  • Skifte batterier på cykellygterne




3 kommentarer:

  1. Det lyder som hyggelige søndagssysler, Christina! Jeg har været på Præstebakkegård i Tibirke, hvor der er julemarked - og ude at gå en lang tur.
    Rigtig dejlig søndag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som en rigtig dejlig og hyggelig søndag.
      Jeg nåede også en cykeltur, inden regnen kom.

      Slet
  2. Åh, det er da også bare den perfekte dag til bagning.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...