søndag den 8. september 2013

Weekenden i stikord

En weekend på tre dage er en skøn ting, bare en gang i mellem :-)

Her er noget af det min weekend er gået med:


  • Afleveret mine cykler til efterårssyn og- klargøring 
  • Gået ture i det smukke sensommer/efterårsvejr
  • Rydde ud, smide ting i containeren
  • Afleveret en bunke bøger på biblioteket, samt gå rundt mellem reolerne på biblioteket og blive inspireret 
  • Se filmen ´Julie & Julia´. En film, jeg kan se, mindst et par gange om året.
  • Bage stenalderkernebrød efter denne opskrift. I øvrigt en virkelig god og inspirerende blog, som Camilla står bag.

Søndagen er slet ikke slut endnu, så jeg vil nyde resten af dagen.

Traileren til 'Julie & Julia'.





2 kommentarer:

  1. Åh ja, Julie & Julia' er nemlig en dejlig film! Her har vi også bagt stenalderbrød med stor succes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det dér stenalderbrød er utrolig lækkert, og så tager det ingen tid at bage. God weekend :-)

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...