tirsdag den 24. september 2013

Ramt

Jeg er ramt at sygdom, ikke alvorligt, men nok til at jeg måtte melde mig syg i morges. Det er yderst sjældent, at jeg må mig syg og må blive hjemme.
Tirsdagen står på te, bøger, blade, tv-serier og hvad der ellers hører til, når man er sygemeldt.
Har podcastet nogle afsnit af søndagsklassiskeren på P2,  så der er nogle timers underholdning.

I weekenden var jeg, som sædvanlig, tidligt oppe, hvor jeg måtte fotografere en smuk solopgang. Jeg elsker efteråret, det er min favorit årstid.

Nå, det var et par ord fra mig, som lover at blogge mere regelmæssigt fremover :-)
Vandet er kogt, så jeg vil brygge en kande te og se Matador.  

4 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til dig - godt at du kan hygge med te, bøger, blade, tv-serier og nogle afsnit af søndagsklassiskeren på P2!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Det går meget bedre i dag, og har været på arbejde igen.
      Kan anbefale søndagsklassikeren, det er et godt program.

      Slet
  2. Æv for sygdom. Jeg håber, du snart bliver rask igen. Bøger, te og serier lyder i hvert fald som en kur, der godt kunne fungere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går heldigvis meget bedre i dag, Rikke. Kuren virkede i hvert fald, kom i hvert fald på arbejde i dag :)

      Slet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...