søndag den 29. september 2013

Min weekend

Min weekend startede tidligt lørdag morgen, hvor jeg havde udsigt til en smuk solopgang. Faktisk startede weekenden allerede fredag ved middagstid, da jeg fik fri fra arbejde. På vejen hjem cyklede jeg forbi biblioteket og hentede lidt bøger - så har vist rigeligt med læsestof det næste stykke tid.
Lørdag fandt jeg magasiner frem, dem der handler om (undskyld, undskyld) julen. Har dog ikke kigget i dem endnu, det må vente noget tid endnu, men nu er de i hvert fald fundet frem. Kan ikke nænne at smide så pæne magasiner ud. 
Jeg er faktisk ikke det store julemenneske, men måske kommer julemennesket frem i mig i år, den første julegave er i hvert fald i hus. 
Søndagen har stået i oprydningens tegn, men først efter en lang cykeltur i formiddags, og når det er så smukt et vejr, er det jo en fryd at motionere. 





2 kommentarer:

  1. Sikke en flot solopgang - og spændende bøger du er kommet hjem med! Ja, i sådan et smukt vejr er det nemlig en fryd at motionere.
    Ha' en god søndag aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame.
      Rigtig god weekend til dig :-)

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...