lørdag den 10. august 2013

Hverdag igen

Den overskrift har jeg efterhånden brugt en del gange, der kunne også have stået; Jeg holder af hverdagen, for det gør jeg.Faktisk glæder ser jeg frem til, at den starter igen for alvor på mandag. 
Denne dejlige lørdag startede klokken lidt over 6, da jeg vågnede, er udpræget a-menneske :-) 
Satte vaskemaskinen i gang, mens der blev brygget vand til en kande te. Senere blev der handlet, med hjem kom også to buketter blomster, de stod ikke på sedlen, men de stod og fristede. 
Cyklede i dejligt solskinsvejr og blå himmel. Nu er himlen grå, sådan må det vel være.
Rigtig god lørdag...


2 kommentarer:

  1. Her har det smukke solskin også skiftet til gråvejr nu - god lørdag til dig, Christina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis en søndag, hvor solen mest er fremme.
      God søndag til dig :-)

      Slet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...