onsdag den 5. juni 2013

Fotobog

Har efterhånden en del billeder på min computer og eksterne harddisk. De samler ikke (fysisk) støv, men gemmer sig bare, og det er jo lidt synd. Derfor er jeg gået i gang med "Operation fotobog",  hygger mig med at kigge billeder, de bedste nogle af de bedste bliver lagt i mappen "Fotobog", så de ikke skal gemmes af vejen mere. Tror det bliver flot og godt med sådan en fotobog. Men noget af et arbejde, at kigge billeder - for det tager jo tid, og det er svært at vælge.

Frederiksborg Slot 

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Jeg tænker på at gøre lige som dig - det må være sjovt at vælge billederne ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt og hyggeligt at vælge billeder, men det tager tid - for jeg kommer jo til at tænke på oplevelserne og dagen, hvor billederne blive taget :-)

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...