onsdag den 26. juni 2013

Bo med bøger

Læsehest, bogorm, kært barn har mange navne. 
Har efterhånden mit helt eget lille bibliotek, et herligt mix af fag- og skønlitteratur. Biografier, kogebøger, boligbøger, opslagsværker, klassikere, murstensromaner, triviallitteratur og jeg kunne blive ved. 
Kunne godt tænke mig en hel reolvæg, gerne som på billede 1. Det kræver ikke ret meget, nogle en del hvide reoler, så er jeg godt på vej. 
Eneste minus, hvis jeg kaster mig ud i det er, at jeg så må skille mig af med/sætte min mormors pæne, gamle reoler i kælderen. Går i tænkeboks :-)


Kilde edc.dk 

Kilde: pinterest.com

Kilde: pinterest.com


2 kommentarer:

  1. Bøger hygger i en stue - sikke nogle skønne billeder! Det er dejligt, når reoler er skræddersyet til et rum og fortsætter rundt om vinduerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er begyndt at kigge efter inspiration på nettet, og der er rigeligt at kigge på :) Det med reoler rundt om vinduerne er rigtig pænt, det har jeg ikke mulighed for i min lejlighed - desværre.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...