søndag den 5. maj 2013

Farven rød, igen


I august 2010 skrev jeg om farven rød, hvor meget den røde farve fyldte i min lejlighed.

Her er listen fra 2010, som den ser ud i dag.

  • Tv-skabet er rødt (Ja, det er et PS skab fra IKEA, det bliver dog på et tidspunkt skiftet ud)
  • Køkkenuret er rødt
  • Cykelhjelmen er rød
  • Regnjakken er rød
  • Musen til min pc er rød
  • Min mobil er ikke helt 100 % rød, men lidt  Den er nu sort
  • Siddepuderne til slagbænken er røde De er skiftet ud med hvide siddepuder
  • En samling Morten Korch bøger med rødt omslag
  • Hjemmegjorte lysestager fra niecen, er malet røde De er faktisk pakket lidt væk nu
  • En lampe med rød skærm
  • Min støvsuger skal skiftes ud, den nye skal være rød Der står en flot rød støvsuger fra Miele i skabet
  • Mit favorit net/pose har også røde nuancer Nettet er hvidt, fra Irma
  • Lænestolen fra min mormor har rødt betræk
  • Farven på den bærbare er rød Den er i dag sort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...