tirsdag den 30. april 2013

Filmbilleder

Filmnørd er jeg - især når det drejer som om gamle danske film (1930 - 1979).
Disse fine billeder købte jeg på en internetauktion  for nogle år siden, de kostede ikke ret meget. Gamle billeder der har hængt i udhængsskabe ved biograferne. 
Emil Hass Christensen, Gunnar Lauring og Berthe Qvistgaard er skuespillerne på billederne. Billedet til venstre er fra filmen 'Taxa K-1640 efterlyses', det midterste er Gunnar Lauring som godsejer i 'Arvingen', billedet med kvinden (Berthe Qvistgaard) er fra 'Min søn Peter'
Fandt billederne frem forleden, nu overvejer jeg om de skal sættes i rammer og hænges op på væggen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...