søndag den 28. april 2013

En god bog

Du slipper ikke uden om en god bog!

En god bog har lange fangarme - den griber ud efter dig og fortærer dig med hud og hår.
En god bog tager dig med på langfart hjemme i stuen.
En god bog kildrer alle dine sanser.
En god bog leger med sproget og opfinder nye ord og udtryk, som det er dejligt at smage på.
En god bog dirrer af spænding og mystik.
En god bog fremkalder høj latter og små smil.
En god bog holder dig vågen -  hele natten.
En god bog skaber nærkontakt til dine venner gennem fælles oplevelser. Oplevelser bliver større, når de deles med andre.

Kilde: Ukendt. Jeg fandt det på en lap papir, på mit arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...