søndag den 16. december 2012

På det seneste har jeg...

...
  • ikke været ude at cykle, tør ikke i sne og frostvejr. Nu er det ikke frostvejr, så måske skulle jeg...
  • Købt alle julegaverne, endda en enkelt fra BR
  • Rykket rundt på bøgerne i reolerne (ja, ja, jeg er en bogorm)
  • Overvejet om jeg skulle lukke denne blog, da jeg ikke ved, om jeg vil betale for at lægge billeder på bloggen. Så hellere åbne en blog et andet sted, som også koster penge, men hvor man er mere inde over mht design osv.
  • Blevet vækket klokken meget tidligt af en meget insisterende kat
  • Pakket julegaver ind
  • Mødt én, som er en af årsagerne til, at jeg ikke er så aktiv på bloggen så meget. Skal nok blive mere aktiv, også med at lægge en kommentar, når jeg kigger forbi andre ;-)
  • Købt bøger
  • Købt engelsk krimiserie - Kriminalkommissær Foyle - skøn serie.

2 kommentarer:

  1. Der er ikke altid tid til det hele og så må man vælge :0)
    Jeg har heller ikke cyklet så meget pga. sne og frost.
    Jeg har heller ikke skrevet særlig meget på min blog.
    Det har bare ikke passet ind.

    Jeg mener Belladotte har skrevet om hvordan man kan ordne billederne, så der igen er plads for gratis upload.
    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kari,
      Jeg vil tjekke Belladotte's blog ud, tak for tippet :-)
      Man skal nemlig vælge, hvad man har tid til, og bloggen må aldrig blive en sur pligt.
      God jul og jodt nytår til dig og dine.

      Slet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...